Nová registrace: Registrace do TESCOMA klubu

Často kladené otázky

Kde TESCOMA klub platí? Kde mohu využívat jeho výhod?

Nový věrnostní program TESCOMA klub platí ve vybraných prodejnách a na eshop.tescoma.cz. Prodejny zapojené do TESCOMA klubu jsou uvedeny na www.tescoma.cz/prodejny a www.tescomaklub.cz.

Co se stalo s věrnostními programy TESCOMA to má a TESCOMA club?

Oba dosavadní programy se sloučily do TESCOMA klubu. Dosavadní výhody TESCOMA to má, zejména okamžitá sleva 3 %, skončily se zahájením činnosti TESCOMA klubu. Plastová karta TESCOMA to má zůstává v platnosti a je plně použitelná pro TESCOMA klub.

Platí přihlašovací jména a hesla do TESCOMA to má/TESCOMA Clubu i v TESCOMA klubu?

Ano, přihlašovací jména a hesla z předešlých věrnostních programů jsou platné beze změny také v TESCOMA klubu.

Kde se mohu do TESCOMA klubu registrovat?

Existují dva způsoby:

  • osobně ve vybraných Prodejních centrech TESCOMA, jejichž aktuální seznam je uveden na www.tescomaklub.cz
    • zákazník po dokončení registrace obdrží plastovou kartu TESCOMA klubu, kterou se identifikuje při každém nákupu v Prodejním centru TESCOMA
    • číslo karty zároveň slouží jako přihlašovací jméno do členského účtu na www.eshop.tescoma.cz a www.tescomaklub.cz
    • přihlašovací heslo je součástí automatického e-mailu potvrzujícího jeho registraci do TESCOMA klubu 
  • on-line na www.tescomaklub.cz nebo www.eshop.tescoma.cz
    • po úspěšné registraci zákazník obdrží přihlašovací jméno a heslo, které slouží pro přihlášení do členského účtu na www.eshop.tescoma.cz a www.tescomaklub.cz
    • takto registrovaný zákazník má také možnost vytvořit si elektronickou kartu, což je obdoba čárového kódu na plastových kartách
    • elektronickou kartu zákazník využívá při identifikaci v Prodejních centrech TESCOMA

Jaké mám jako člen TESCOMA klubu výhody?

Hlavní výhodou jsou Klubové body. Klubové body registrovaní členové získávají a uplatňují při nákupech zboží TESCOMA. Uplatnění Klubových bodů na prodejnách se děje prostřednictvím Klubových poukazů viz další dotaz níže.

Dalšími benefity jsou Klubové ceny, evidence účtenek a možnost do 2 týdnů vyměnit zakoupené zboží bez udání důvodu.  

Podrobnosti k jednotlivým výhodám a jejich aktuální seznam najdete na www.tescomaklub.cz.

Jsem registrován/a jako člen TESCOMA to má, jak mohu jako člen TESCOMA klubu nakupovat v eshopu?

Při nákupu na www.eshop.tescoma.cz se zákazník přihlásí jako člen TESCOMA klubu zadáním přihlašovacího jména a hesla, které dosud používal pro přihlášení na www.tescomatoma.cz. Stejné přihlašovací údaje fungují pro přihlášení do členského účtu na www.tescomaklub.cz

Jsem registrován jako člen TESCOMA Clubu v eshopu, jak mohu jako člen nového TESCOMA klubu nakupovat na kamenné prodejně?

Na prodejně se identifikujete pomocí elektronické karty. Elektronickou kartu si vytvoříte ve svém účtu na www.tescomaklub.cz . Zde najdete také návod pro její vytvoření a používání na prodejnách.

Jsem už ve věrnostním programu TESCOMA to má nebo zaregistrován v původním TESCOMA clubu v eshopu? Musím se registrovat znovu?

Ne. TESCOMA klub nahrazuje předchozí věrnostní programy, zanikají jen výhody s nimi spojené (okamžitá sleva na nákup 3-5 % nebo dárky za 1 Kč). Máte-li plastovou kartu TESCOMA to má, nadále zůstává v platnosti a je plně použitelná pro TESCOMA klub. Body nasbírané do data spuštění TESCOMA klubu u registrovaných uživatelů eshopu jsme vám převedli na nové bodové konto. 

Jak uplatním nasbírané body?

Způsob uplatnění v prodejnách a www.eshop.tescoma.cz se liší.

V prodejnách body uplatníte tak, že si ve svém zákaznickém účtu na www.tescomaklub.cz/smenarna převedete nasbírané body na klubové poukazy v hodnotě 50 nebo 100 Kč, které následně předložíte u pokladny (vytištěné nebo na displeji mobilního telefonu).

Na jeden nákup lze uplatnit více klubových poukazů. Klubové poukazy nelze směnit za peníze, proto uplatnění vyšší hodnoty klubových poukazů, než je hodnota nákupu, není přípustné.

Na www.eshop.tescoma.cz můžete uplatnit libovolné množství bodů až do výše hodnoty nákupu. Stačí v objednávce zvolit možnost UPLATNIT TESCOMA KLUB BODY.

Kde si mohu vytvořit elektronickou kartu pro použití na kamenných prodejnách?

Novým členům klubu registrovaným on-line přijde návod pro vytvoření elektronické karty přímo v úvodním e-mailu TESCOMA klubu. Jinak elektronickou kartu bude možné vytvořit také v členském účtu na www.tescomaklub.cz.

Získám Klubové body i z nákupu zlevněného zboží?

Ano, Klubové body získáte z nákupu jakéhokoliv zboží TESCOMA, tedy zlevněného i nezlevněného. Jediný případ, kdy Klubové body nezískáte, je nákup dárkového poukazu.

Mají Klubové body nějakou omezenou platnost?

Ano, Klubové body pozbývají platnosti po 2 letech od jejich nabytí. Aktuální stav Klubových bodů si mohou registrovaní členové ověřit ve svém účtu na www.tescomaklub.cz.

Jak mohu Klubové body uplatnit v prodejně?

Ve svém účtu na www.tescomaklub.cz si vygenerujete tzv. Klubový poukaz v hodnotě 50 nebo 100 Kč. Tento Klubový poukaz, v elektronické (mobilní zařízení) nebo tištěné podobě, předložíte při placení na pokladně prodejny.

Registroval jsem se na prodejně, ale nepřišly mi přihlašovací údaje?

Proces registrace by neměl být delší než 30 dní od vyplnění registračního formuláře na prodejně. Jakmile dojde k registraci, přijdou Vám okamžitě na Váš e-mail přihlašovací údaje a heslo k Vašemu účtu na www.tescomaklub.cz. Absence přihlašovacích údajů nemá vliv na načítaní Klubových bodů. Klubové body a nákupy se evidují pokaždé, když se identifikujete plastovou kartou na prodejně.

Při placení jsem zjistil, že nemám kartu a nepamatuji si její číslo. Může prodejní personál na prodejně vyhledat mé jméno v databázi?

Bohužel není to možné. Prodejní personál prodejen nemá přístup k osobním údajům členů TESCOMA klubu.

Co mám dělat v případě ztráty karty?

V případě ztráty karty volejte zelenou linku 800 100 230 nebo napište na e-mail: tescomaklub@tescoma.cz.

Další možností je používat jen elektronickou kartu, která je plnohodnotnou náhradou za kartu plastovou. Získáte ji na www.tescomaklub.cz.

Které údaje jsou pro registraci do věrnostního programu povinné?

Povinné údaje jsou:

  • Jméno a příjmení
  • Ulice, popisné číslo, město a PSČ
  • E-mail

Nepovinné údaje jsou:

  • Datum narození
  • Telefonní číslo

Můžu ve lhůtě 14 dnů od nákupu vyměnit i použité zboží?

Bohužel ne. Můžete bez uvedení důvodu vyměnit pouze nepoužité výrobky v původním obalu. 

Lze zboží vyměnit i v jiné prodejně, než kde bylo zakoupeno?

Bohužel ne. Výměnu umíme zajistit pouze v místě vašeho nákupu.

Co když jsem ztratil/a účtenku a chci zboží vrátit?

Nic se neděje. Všechny vaše nákupy jsou registrovány na vašem TESCOMA klub účtu. Členové si tištěné účtenky již nemusejí schovávat.