Nová registrace: Registrace do TESCOMA klubu

Registrace, plastové a el. Karty Tescoma klubu

  • Registroval jsem se na prodejně, ale nepřišly mi přihlašovací údaje?

Proces registrace by neměl být delší než 30 dní od vyplnění registračního formuláře na prodejně. Jakmile dojde k registraci, přijdou Vám okamžitě na Váš e-mail přihlašovací údaje a heslo k Vašemu účtu na www.tescomaklub.cz. Absence přihlašovacích údajů nemá vliv na načítaní Klubových bodů. Klubové body a nákupy se evidují pokaždé, když se identifikujete plastovou kartou na prodejně.

  • Při placení jsem zjistil, že nemám kartu a nepamatuji si její číslo. Může prodejní personál na prodejně vyhledat mé jméno v databázi?

Bohužel není to možné. Prodejní personál prodejen nemá přístup k osobním údajům členů TESCOMA klubu.

  • Co mám dělat v případě ztráty karty?

V případě ztráty karty volejte zelenou linku 800 100 230 nebo napište na e-mail: tescomaklub@tescoma.cz.

Další možností je používat jen elektronickou kartu, která je plnohodnotnou náhradou za kartu plastovou. Získáte ji na www.tescomaklub.cz.

  • Které údaje jsou pro registraci do věrnostního programu povinné?

Povinné údaje jsou:

- Jméno a příjmení

- Ulice, popisné číslo, město a PSČ

- E-mail

Nepovinné údaje jsou:

- Datum narození

- Telefonní číslo

  • Ztratil/a jsem svoji zákaznickou kartu. Nepřijdu při vyřízení nové karty o dosud nasbírané body?

O své body nepřijdete. Vaši novou zákaznickou kartu přiřadíme k Vašemu účtu, na který Vám budou připsány body za nákupy, nezávisle na tom, jakou z Vašich karet (plastovou nebo elektronickou) budete zrovna používat.