Nová registrace: Registrace do TESCOMA klubu

Výhody

 

  • Jaké mám jako člen TESCOMA klubu výhody?

Hlavní výhodou jsou Klubové body. Klubové body registrovaní členové získávají a uplatňují při nákupech zboží TESCOMA. Uplatnění Klubových bodů na prodejnách probíhá prostřednictvím Klubových poukazů viz samostatný bod.

Dalšími benefity jsou Klubové ceny, evidence účtenek a možnost do 2 týdnů vyměnit zakoupené zboží na prodejnách bez udání důvodu.  

Podrobnosti k jednotlivým výhodám a jejich aktuální seznam najdete na www.tescomaklub.cz.

  • Můžu ve lhůtě 14 dnů od nákupu vyměnit i použité zboží?

Ne. Můžete bez uvedení důvodu vyměnit pouze nepoužité výrobky v původním obalu.

  • Lze zboží vyměnit i v jiné prodejně, než kde bylo zakoupeno?

Bohužel ne. Výměnu umíme zajistit pouze v místě vašeho nákupu.

  • Zarezervoval/a jsem si přes eshop zboží v prodejně, ale body za poslední nákup na účtu nemám připsané, jak je to možné?

Rezervace zboží v prodejně nespadá do nákupu přes eshop. Kupní smlouva je uzavřena mezi prodejnou a Vámi, tudíž je nezbytné předložit u pokladny Vaši zákaznickou kartu.

  • Co když jsem ztratil/a účtenku a chci zboží reklamovat?

Nic se neděje. Když nakupujete jako člen TESCOMA klubu, nákupy se vám automaticky archivují ve Vašem TESCOMA klub účtu. Najdete je v sekci „Moje nákupy“. Při reklamaci stačí předložit záznam o nákupu, který zde najdete.

  • Zapomněl jsem v prodejně předložit při nákupu věrnostní kartu TESCOMA klubu. Lze získat body dodatečně?

Omlouváme se, ale není to možné. Pokud zapomenete plastovou kartu doma, stačí při placení nahlásit její číslo. Číslo zákaznické karty zjistíte ve svém účtu na www.tescomaklub.cz v menu „Moje detaily“. Číslo karty si můžete uložit také do mobilního zařízení v aplikaci typu Portmonka a jiné.