Nová registrace: Registrace do TESCOMA klubu

Výměna zboží, nákupy a ztráta účtenky

  • Můžu ve lhůtě 14 dnů od nákupu vyměnit i použité zboží?

Bohužel ne. Můžete bez uvedení důvodu vyměnit pouze nepoužité výrobky v původním obalu.

  • Lze zboží vyměnit i v jiné prodejně, než kde bylo zakoupeno?

Bohužel ne. Výměnu umíme zajistit pouze v místě vašeho nákupu.

  • Zarezervoval/a jsem si přes eshop zboží na prodejně, ale body za poslední nákup na účtu nemám připsané, jak je to možné?

Rezervace zboží na prodejně nespadá do nákupu přes eshop. Kupní smlouva je uzavřena při přímém nákupu zboží v prodejně, takže je nutné předložit Vaši zákaznickou kartu.

  • Co když jsem ztratil/a účtenku a chci zboží vrátit?

Nic se neděje. Všechny vaše nákupy jsou registrovány na vašem TESCOMA klub účtu. Členové si tištěné účtenky již nemusejí schovávat.

  • Lze dodatečně na můj věrnostní účet v TESCOMA klubu připsat můj dnešní nákup?

Omlouváme se, ale v rámci nového TESCOMA klubu není možné dodatečně dopisovat nákup na zákaznický účet tak, jak to bylo možné dříve. Pokud nemáte svou zákaznickou kartu k dispozici fyzicky v době nákupu, můžete si kartu vložit do mobilní aplikace (Portmonka a jiné). Číslo zákaznické karty zjistíte také na webu www.tescomaklub.cz po přihlášení v menu „Moje detaily“, číslo karty pak může být zadáno i ručně namísto čtení čárového kódu.